10-09-08



Idag hade vi föreläsning om hot och våld inom psykiatrin och om missbruk..var super intressant! Sedan gick jag runt lite i staden Borås med Sara och Emelie och kolla lite kläder. hittade en klänning som jag ska ha på bröllopet på söndag faktist ^^  och för några timmar sedan tog jag mig ut till lilla "byn" Hultafors där min kära familj bor. Har övat på en låt tillsammans med min syster , som vi ska sjunga på en barnvälsignelse på lördag :) sedan har resten av kvällen bestått av IDOL och plugg :) skönt att jag kommit igång med plugget redan nu fast psykiatri kursen inte hållt på så länge..min hjärna har fått vila sig i 3 dagar iallafall efter allt pluggande till tentan. Nu ska jag plugga lite till och sen ska jag sova, ha det fint sötnosar puss puss

Kommentarer
Postat av: zumra

tack så mycet gumman <33 aa de är en fredag fan vad roligt de kommer vara :D love u

2010-09-09 @ 07:25:50
URL: http://zuum.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0