SLUTSPURT!

Shululuu! Nu är det 10, 5 timma kvar på denna dag..men typ 2 timmar däremellan går på sångövning som jag "måste" gå på...Men plugget går ganska bra faktist, jag tror jag fixar denna tenta vid första tillfället faktist..yeey första gången typ? haha. Mami har sovit över här och förhört mej, så snäll är hon :) Hon gick nu precis..vi lagade cevapi, ris och bearnesås nyss, riktigt gott var det och nu är jag jätte mätt och blev trött av det hehe..kanske tar en powernap snart får se.. Ne nu måste jag fortsätta plugga! jag uppdaterar nog inte mer här idag, så ha det fint så länge. besitoos ! 



Såhär såg jag ut igår,inte för att jag ser annorlunda ut idag haha men ni fattar :P


Kommentarer
Postat av: the best sister in the world

Åå heidi den tröjan har jag velat ha läänge!! va kul att du har den nu så kan jag sno den;)

2010-10-28 @ 18:03:18
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/
Postat av: Alisa

Sötnos :*

2010-11-04 @ 09:36:32
URL: http://alisabegzics.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0