Psyk praktik; check !




Godday :) igår var sista dagen på min praktik på vuxenpsyk i borås , väldigt intressant har det varit :D  det var nästan lite sorgligt att lämna avdelningen igår kväll..men man vet aldrig, jag kanske hamnar där igen nån gång ;) Nu har jag en ledig dag... ska tillbringa den med att tvätta och gå runt med mami i stan.. ska på 1årskalas imorgon :) sen ska vi fira omers papi på lördag som fyllde år i måndags :)  så ska hitta nåt fint till Amina och Adem :) Sen har jag planering inför 100%tonår också..fyllt upp har jag fast jag är ledig! haha:) ne nu ska jag dra mej till tvättstugan. Ha det fint allihopa! Puss och Kram ♥♥



Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0