Endast 15 månader kvar!

 
 
Sötnos Emelie och Syster Katja ♥♥♥

Idag hade vi vårat första seminarium med opponentskap. Opponentskap ska vi ha när vi gör våran C-uppsats så det var intressant att se hur det går till :) Det innebär helt enkelt att vi fick granska ett arbete och skriva positiva och negativa saker och ställa frågor till författarna varför de skrev på ett visst sätt etc. Sedan fick en annan grupp opponera vårat arbete :) Det gick väldigt bra för Em och mej , vi är grymma om jag får säga det själv ;) Efter seminariet plugga Em och jag i bibblan, efter 3 timmar kom min kära syster Katja och "tvinga" med oss till Jensens för att käka haha, lillasyster Hanna kom också :) sen åkte jag till H&M utförsäljning och nu är jag hemma och håller på att plugga till psyktentan som är på fredag. GO ME ! I can do it, I know it ;) Ha en bra kväll sötnosar! PössPöss

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0