Girls just wanna have fun!

Goood eveniiing :D Idag har vart en bra dag :D Dagen börja med att ja försov mej haha men ja fick vila ut iaf :D ringer och väcker sara och sen typ 1,5 timma senare tog vi bussen till högskolan. Meningen var att vi skulle sitta och plugga..men sjääälvklart blev det mest flum! haha det är såna stunder jag älskar och vara med henne. då vi bara skrattar åt allt möjligt haha och ja är mej själv till fullo :D haha. men så fick vi ta straffet nu ikväll istället. får båda sitta hemma och göra allt som vi borde pluggat på i eftermiddags..jag ska sova nu, men sara är nog uppe lite längre.. stackarn :/ Iaf, sen har ja vart på intressant möte för folk som är nån slags "ledare" i en kyrka också :) och nu på kvällen har ja lagat mat, bakat, pluggat, förberett mej för att hålla i "smågruppen" imån, duschat och gått ut med tyson. Så nuu ska jag äntligen gå och lägga mej, ska vakna halv 6 imån..usch blir inte många timmars sömn för mej :( menmen. Sov så gott allihopa! Besitoos ♥♥



Jag & sara för läänge sen. älskar det här kortet! & älskar dej habibti! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med gumman <3

2010-10-21 @ 16:29:12

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0