drömmer mig bort

Goddag :) är ledig idag, så underbart skönt är det! omer är också ledig idag, så vi vaknade runt 10 och åkte hem till hans familj och hämtade lille Tyson. Det är lungt och skönt här hemma nu, Tyson ligger och sover i soffan och omer tittar på tv och jag gör kladdkaka och har precis satt på kaffet. Tittar lite på resor också för i vinter, vill att jag och omer ska resa en vecka över nyår..hade inte vart fel alltså. Hittade resa till Egypten för 9000:- var ungefär..lägenheten har havsutsikt, Balkong eller markterrass och All Inclusive. Men det finns bara 3 lediga kvar..kommer säkert gå fort åt.. omer var iaf inte emot att åka, så vi får se vad som händer :D haha. Nu ska ja ta ut kladdkakan ur ugnen. sen ska ja ta mej en kopp kaffe och börja plugga :) Ha en bra dag pussar!


Hurghada i Egypten .

Kommentarer
Postat av: hanna

JAG ÄR HELT KLART PÅ! hehe:P men vi(jag, du och katja) kanske skulle åka över nyår till alms i spaniel juh, har vi inte sagt deet?

2010-10-08 @ 15:19:08
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/
Postat av: anna

eller hur :D tänk när vi får barn haha vaa kul :D alla går där me sina barnvagnar o såå ! (a)



guuud va härlig bild gumman, snacka om att drömma sig bort ;O <3

2010-10-08 @ 17:12:33
URL: http://hhheartless.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0