Flummeliflumm

Godkväll :) hoppas allt är fint med mej ! min helg har vart fullbokad, as usual :P I fredags hade jag min tenta i psykiatri, kändes ganska bra faktist..men svårt och veta om man klara det eller inte..får hoppas lärarna inte är föör stränga när dom rättar ;P Sen på kvällen drog jag, sara, alma och andrea och satte oss på vimmel lite impulsivt sådär:) det var jätte mysigt faktist :D i lördags hade vi silent library med 100%tonår :D och idag har jag jobbat och träffat lite luffare hahaha. Ne men har haft en riktigt rolig och minst sagt FLUMMIG kväll haha. Men det orkar jag inte skriva om här :) Imorgon väntar introduktion av en ny kurs: "Klinisk omvårdnad vid somatisk hälsa,ohälsa och sjukdom". Ska bli trevligt med lite nytt :) Men vi har bara 3 dagar föreläsningar, sen lediga torsdag, fredag och om en vecka åker jag till Ljungby för praktik i 9 veckor mohaha. känns tråkigt att åka från alla och livet i (underbara? kanske inte..) Borås..menmen tiden går fort :) ja kmr ju komma hem vissa helger så det löser sääj :)

Godnatt sötnosar puss puss

 


Snyggiiingar ♥♥


Heetaa brudaar :) Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig meer<3<3 lycka till i ljungby dumboom!!:( // din libanes

2010-11-01 @ 01:16:00

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0