Såja!

Nu börjar det likna nåt här borta i ljungby! Jag har börjat smälta att jag ska leva i ljungby i 9 veckor..och sen har jag nu sprungit 2 dagar och idag sprang Nina och ja runt för att titta på olika träningsställen i Ljungby. och hittade TRÄNA som ligger typ 5 min från oss! Dom hade erbjudande nu för studenter, 425 kr för att träna i nov och dec. Perfect for us ;) eftersom vi inte är kvar här längre än så :) Där finns lite alla möjliga olika pass bla: Pilates, Bodycombat, Bodypump, Step, Spinning, Afro.. Så det känns sheeta bra ;) Nu blir det träning,träning, träning och BARA nyttig mat framöver (har följt det hittils iaf ;))


Ne nu ska jag in på facebook lite, sen sleepa. Vi har fått väldigt bra rutin att lägga oss tidigt.. Bra sömn, kost och motion är en bra grund till god hälsa ;) Ni tänker säkert Jaja vem vet inte det. men fast alla vet om det, så gör man inte det!! Fast dessa 3 grejjer förebygger MASSA sjukdomar, tro mej..jag vet ;) lite har jag lärt mig på sjuksköterskeutbildningen ^^

Sov gott gullungar pöss pöss  ♥♥


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0