Ljungby!

Godkväll :) Befinner mig för tillfället i Ljungby, en liten "by" i Småland. Ska tillbringa 9 veckor här framöver..Känns väl sådär just nu. Hotellrummet är jättemysigt, det är sköna sängar och god frukost :) och hotellet ligger dessutom tvärtemot sjukhuset, närmare än så kommer man nog inte sin arbetsplats, om man inte skulle sovit i sjukhuset då :P Sedan är personalen på min praktikplats (en ortopedavdelning) väldigt trevliga (iaf vad jag fått intryck av efter en dag)..men det känns ändå tråkigt att inte vara hemma i min lägenhet, vara långt ifrån vänner, familj och pojkvän. Saknar alla redan! haha. jag är rolig :P sen plus nu snart i juletider så vill man ju pynta i lägenheten m.m men det hinner man ju inte på samma sätt.. första gången jag kommer hem är om 2 veckor, alltså inte nu i helgen men nästa helg :P får försöka stå ut tills dess haha ;P skojja bara trivs helt okej här faktist :)

Mami och papi skjutsade mej hit till Ljungby i söndags, så söta är dom :) nästan framme i ljungby så käka vi på en restaurang. jag tog inkokt lax med dillmajonäs och potatis för 114 kr. erkänn man kan typ inte misslyckas med lax? men det gjorde dom! laxen var katastrof... men det var goda potatisar och sås för 114 spänn iaf haha :)

Ne nu ska jag sova, ska upp tidigt imån :)  Godnatt sötnosar! och känn er saknade <3<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till i Ljungby sötnos :)

2010-11-09 @ 14:16:55
URL: http://hhheartless.blogg.se/
Postat av: Erlingtina

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-09-07 @ 11:28:26
URL: http://erlingtina.blogbow.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0