knalle,fika och surprise!

Heej! kusin Ida och syster Hanna sov över här i natt, det var mysigt. kul och träffa kusinen lite också:) sen åkte dom hem och mami och jag gick runt lite i Knalle :) Jag köpte lite julklappar och så fika vi :) mysigt,mysigt :D så tråkigt att behöva åka tillbaka till Ljungby redan...men nästa helg kmr jag hem igen :D fast då är helgen nästan redan uppbokad inte så kul..

förresten gissa vem ja råka träffa i knalle. FARZANE ! jag blev såå överraskad! det var så kul och träffa henne igen, var verkligen skit länge sen...vi bestämde att vi måste bli lite bättre på att hålla kontakten :) men vi kmr iaf ses på juldagen nästa gång, eftersom hon fyller år på julafton , så firar vi henne på juldan..men det är ett tag kvar tills dess :P

Ne nu ska jag packa lite, sen väcka omer och va med han lite innan jag tar tåget till Ljungby igen.. Besos!


Jag och Farzane på mickes och sharis bröllop :) 


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0