Jag har världens bästa vän!


Min vackra, snälla, fina, underbara arab flicka :) ana bahebek ktiiiiir ♥♥

Hej hopp! är tillbaka i Ljungby igen :) Kom hit igår kväll. Har haft en fullspäckad helg! Med afterwork med arbetskompisarna, pulkaåkning, lunch på Viskan, Ullared och adventsfika med släkten. Roligt har det vart :)

Min underbara vän Sara har varit med på 3 av 5 av dessa aktiviteter :D Vill bara säga att hon är verkligen en bra vän! Hon finns alltid där för mej & jag kan alltid räkna med henne! jag säger inte så nu bara, utan det stämmer verkligen! Skulle aldrig vilja förlora henne! Piff & Puff 4 life ;) ♥




Lunch med sara på viskan :) mysigtmysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

im cryiing noow:( dumma dej haha:( älskar dig för mkt..you are truly my better half <3<3

2010-11-30 @ 23:57:39

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0