ibland kan man njuta.

Godmorgon :) Fick mig en ordentlig sovmorgon idag, var såå trött igår kväll! omer kom och hämta mej kl 19 från centralstationen och sen åkte vi direkt till Hultafors och åt middag med min familj :) sen var vi där några timmar och umgicks, kolla på tv m.m. sen åkte vi hem och ja däcka nästan direkt :P Nu sitter jag här bredvid min andra man, Tyson ;) hade saknat honom också faktist! Här är ett kort på en lite nyvaken Tyson :)



Såhär ser min dag ut idag:

- Duscha.
- Dammsuga och damma lägenheten :)
- Väcka omer! gå och försöka hitta lite julklappar :D det här är nämligen 1 av 3 helger ja har på mej att köpa julklappar i borås. i ljungby hittar man inget :P
- Poolhouse och Vimmel med Sara och gänget :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Heidi!

Jag har börjat jobbutb. nu, alla är verkligen jättetrevliga på callcentret:) Just nu känns det bara lite svårt, hur lång tid tog det för dig innan du kände dig bekväm? Jag kan bara 610-sidan än så länge haha! men det ska nog gå bra:) ha det bra!



PS: såg din mugg i hyllan, en vit med texten Heidi, precis ovanför diskhon, då blev jag glad hihi:)

2010-11-19 @ 22:08:13
Postat av: Anonym

OJ. glömde skriva mitt namn. Maija L. såklart. Kram:)

2010-11-19 @ 22:09:00
Postat av: svar till maija

hej sötnos! okej va roligt :D aa det känns väldigt svårt i början! man vet inte hur man ska lära sig allt! men efter man gått utbildningen färdigt och jobbat i några veckor så kommer man in i det sen :) så var inte orolig du kommer kunna ta beställningar på rutin sen! haha så söt du är :) Hoppas vi ses där nån dag snart! Fast ja kommer nog inte jobba där förrän i januari, för har praktik i småland ända till v.1 :/ kram

2010-11-20 @ 09:11:05
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0