Direkt från alvesta station ;)

Godkväll :) det är underbart med laptop när man reser! Jag trodde att 1 h och 40 min i alvesta i väntan på bussen till ljungby skulle kännas som en evighet..men tiden har gått mkt fortare än jag trodde. bara en halv¨timma kvar till nu innan bussen går. Känns inte alls roligt att åka ifrån alla :( saknar alla redan menmen..

Ne nu är jag riktigt kissinödig har druckit kaffe, vitaminvatten och varm choklad på den här resan.. haha riktigt onödig info var det där . menmen hoppas ni haft en bra helg iaf. det har jag haft , fast jag inte gjort så mkt förutom i fredags :P haha. nu ska jag leta rätt på en toa! take care puss puss

OMER BEGZIC, VOLIM TE NAJ VISE. ŽELIM ŽIVJETIi ZA TOBOM. ♥♥

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0