ny kamera !

Tjenare! Befinner mej i vackra och stilla hultafors just nu :) har pluggat HELA dagen idag från kl 09:00 på morgonen (har dock tagit några mat & toapauser m.m.), men det har gått väldigt bra faktist! Fast tog en liten paus nu för FB och att skriva här.. för igår fick jag nämligen en ny kamera av min käre far! En panasonic lumix dmc-tz6. Den är skiit bra!! är super nöjd med den! :D har testat den och jag kan ta kort låångt ifrån. T.o.m. på ett träd låångt bort och man kunde zoma in så man såg mossan på trädgrenarna! haha SÅ bra är den :D Tack så mkt snälla pappa ♥ ♥ (Han läser min blogg emellanåt faktist;))

Från och med idag ska jag börja min nedräkning till Montenegro! som maral brukar räkna ner till speciella dagar som när hon fyller år och när hon ska resa till dubai haha ♥ så IDAG är det iaf 23 dagar kvar! Längtar såå mkt och känner på mej att jag kommer älska montenegro :) och nu har jag ju en bra kamera för att kunna ta fina bilder , så bättre kan det inte bli :D (jag måste vara lite positiv också under mitt panikpluggande). Ne nu ska jag fortsätta plugga! ha det så bra sötnosar! btw måste bara säga: SAKNAR mina vänner, ni är inte bortglömda! fast jag isolerar mej just nu , och inte hinner träffa någon :( såå NU ska ja dra hejdååå ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Maral

Haha så söt<3 den här gången ska jag räkna ner till Hamid kommer.. lite annorlunda den här gången, det är ju alltid jag som åker! Men nu är det inte långt kvar älskling, jag tycker det är så spännande att du ska åka:)



Så med detta sagt, ska jag ÄNTLIGEN nana.. sov gott<3

2010-05-14 @ 03:25:51

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0