Grattis sunshine!


...ganska mycket i efterskott :( men har inte uppdaterat här sen dess :(

För 21 år sedan, den 28/4-1989 föddes en guldhuvad ängel! När hon och jag var små lekte vi tydligen i sandlådan utanför hennes mormor i hultafors men det har jag inget minne av. Vet bara att Ann-marie ofta pratade om hennes barnbarn Sandra och Louise. och TÄNKA SIG att ett antal år senare började vi i samma klass på gymnasiet! Det var dej som jag pratade först med, för du var så snäll och trevlig :) Nathalie och Sara fick jag kontakt med lite senare haha :) så i år blir det 5 år sedan jag fick lära känna dig! och jag hoppas att du för alltid kommer att finnas i mitt liv och att jag får fira många fler födelsedagar med dig! :) Hoppas ditt år som 21åring blir ett superbra år med mycket kärlek och lycka! Sandra Jonasson du är en underbar vän och jag älskar dig! Glöm aldrig det:) GRATTIS gumman på födelsedagen än en gång  ♥♥ Många pussar och kramar Heidi


Hejdilicious & Sandylicious ♥♥


Kommentarer
Postat av: emma.



Och min födelsedag glömde du.. :P

2010-05-04 @ 20:54:42
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: emma.



Det var i april :P

2010-05-05 @ 06:05:55
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naaw taack såå mycket hjärtat!!! <3 såå fint skrivet, det betyder mycket gumman :D love u pusss

2010-05-08 @ 12:03:07

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0