Blogguppehåll tom 4 juni? njaee...

...Jag borde egentligen ha det! för har SÅ mycket att plugga, men man måste koppla av lite emellanåt också :) Har omtenta snart på farmakologin (var bara 3 poäng ifrån SURT!) men måste klara det nu, för det är sista chansen för att komma vidare i utbildningen YEEY ;D Sen 4 Juni har man ju såklart en feeet ny tenta.. som ja INTE hunnit börja plugga till än :(:( Men jag tar en sak i taget! sen har vi ju kliniska färdigheter som vi har examination på den 27e maj (samma dag som emelies B-day :D) Så jag har en del saker och stå i med :)

Det som får mej och klara plugget är ju självklart min familj, mina underbara vänner, Hestra cafékyrka, min pojkvän och maral (du räknas till vänner också såklart :P) som pushar mej i skolan :D hehe . utan er alla hade det inte funkat :) <3

Har haft en super bra helg ! :D I fredags var det jobbfest med bemanningsfolket från H&M . Det var först middag med tacos och sen bowling på pool house . Ja & Murat körde i samma lag och höll oss i ledningen ett bra tag ;D sen drog ja lite tidigare så vet icke hur det sluta :P men det var väldigt kul iaf :D Sen träffa jag sara och vi drog hem till Nättiie. och softa där och så :) och sen sov vi där :D

I lördags var det Café möte och 100% tonår! :D sen efter det städa jag och sen drog jag ner till stan och träffa tjejjerna som vart på bio, och sen gick vi alla tillsammans och satte oss på viskan . Vi träffades för att fira Anna nämligen :D Grattiiis sötnos igen, i efterskott ! :D Jag och Sara åkte med sjöbo bussen kl 00.10 och sen sov jag över hos Sara lite impulsivt sådär haha . och imorse när hon drog till jobbet så åkte jag hem :) Städa lite till haha och sen har jag pluggat, nästaan hela dagen.. med några få avbrott :) Det har vart en bra helg iaf! :D

Här kmr lite Pics från i fredags :)







Kommentarer
Postat av: Maral

Åh sötnos, tack för att jag fick en egen kategori också haha:D du är så söt, jag hade inte klarat det utan dig<3

2010-05-10 @ 01:01:02
Postat av: Anna

Lycka till med allt plugg. Du fixar det!

Sätt upp att du pluggar ordentligt i ca 1-2 timmar och sedan belönar du dig med lite FB och blogg en kvart!

2010-05-10 @ 09:19:45
URL: http://teggesblog.blogspot.com/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0