time goes by..


Jag , juni 2008.

Tiden går verkligen fort..det har verkligen hänt mycket dom senaste 5 åren...Jag har hunnit ha 2 långa förhållanden höhö, genomlidit gymnasium och tatt studenten med ganska bra betyg, förlorat vänner,skaffat massa nya underbara vänner<3, fått starkare relation till Gud, gått ifrån att vara blyg till att kunna stå upp för mej själv, flyttat hemifrån, genomgått mycket skratt och gråt, mormor har gått bort :(, Ozzy har fötts :), har pluggat snart hälften av utbildningen till ssk, har blivit mer aktiv inom kyrkan (sjunger och är ledare för tonåringar), skaffat mej 3 extra jobb... och sist men inte minst.. jag tror jag börjar bli vuxen nu! haha. För om 15 dagar fyller jag 21 år :) och den ska jag fira med alla människor som betyder väldigt mycket för mej :D

Tack alla ni människor som funnits där för mej under någon eller alla av dessa år :) Utan min familj, vänner och Gud hade inte livet varit värt att leva. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har utvecklats till en underbar person som är mkt älskad sötnos(L) älskar dig föralltid pusspuss din libanes

2010-03-10 @ 20:03:42
Postat av: svar till sara <3

ååh så söt du är :') vad skulle jag göra utan dej?<3 älskar dig också jätte mycket habibti. Pussar<3

2010-03-10 @ 20:34:23
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med! Du har blommat ut de senaste åren och du är alltid så glad och positiv. En bra förebild för de yngre.

2010-03-12 @ 16:16:35
Postat av: Heidi

det var väldigt snällt sagt av dig (du som skrev senast):) jag hoppas att jag är en någonlunda förebild hehe :)

2010-03-14 @ 21:20:37
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0