pluggplugg

Heej :) för en gångs skull har jag haft en HELT ledig dag, då jag bara pluggat. känns skönt. och det har gått ganska bra med pluggandet faktist :) håller på att försöka få in klinisk medicin. men imån ska jag jobba :( på H&M från 10-16, det är kul...men egentligen hade ja behövt plugga :/ sen på kvällen ska jag träffa tjejjerna :) så det blir kul :D nu ska jag dricka en kopp kaffe och fortsätta studa tills jag blir trött :) Puss & Kram  


älskar dig omer begzic. hoppas jag får vara med dej resten av mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: tjatte

hej heidi^^, ja ska mest vara med mina girlfriends i helgen, det var skitlänge vi var allihopa:) så ah de är väl de som händer, själv?:)<3

2010-03-05 @ 15:07:56

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0