oh wonderful saturday

Godkväll :) har varit en härlig LEDIG dag idag :) Största delen av dagen tillbringade jag på Ekås med församlingen jag är med i , Hestra cafékyrka :) vi hade en dag med mkt lovsång, good mat och mumsig efterrätt, bra diskussioner och inspirerande prat av Anna :D sen körde vi jeopardy också haha och självklart kom mitt lag på en delad första plats :D Sen vid 17-tiden åkte jag hem till omer, för hans föräldrar ville jag skulle komma och hälsa på dom hehe :) vi fikade, drack kaffe och tjöta :D Sen bakade ja kanelbullar me hans mami också. dom blev riktigt lyckade faktist, fast det var första gången för båda 2 haha . Sen kom jag hem ganska sent, tog en underbar dusch nyligen och nu är jag färdig för läggdags hehe. ska jobba på underbara H&M kundtjänst imån igen :D Hoppas ni också har haft en bra dag :) Pusselipuss ♥♥♥

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0