Kanelbullar



Jag har verkligen världens bästa mamma! hon ska komma hem till mej snart och baka kanelbullar. bara för att jag ska kunna ha dom i frysen. sen kan ja ta fram och värma i mikro så fort jag blir sugen på nåt gott :) lite farligt! haha. men Hembakat är bäst ;) Hade btw 33 unika besökare igår! men Noll kommentarer. men förstår om det inte finns så mycket att kommentera på bara festbilder som jag satt upp haha. Har jobbat idag, vaknade kl 05:30 :O och NU ska ja börja plugga :) så förhoppningsvis är jag så duktig att jag inte går in på facebook mer idag eller uppdaterar min blogg :) V a d  s k a  n i  h i t t a  p å  i k v ä l l ? <3

Kommentarer
Postat av: katja

åh vad gott med kanelbullar!

2010-03-08 @ 18:04:17
Postat av: Anonym

åh vad gott med kanelbullar!

2010-03-08 @ 18:04:39
Postat av: Anonym

whyfor du snåla mot mej:( i want också eat bullar..wuäää! do änte snälla.. ! / the one who can cooke;)

2010-03-09 @ 13:03:57
Postat av: svar till the one who can cooke!

hahahahha missa du där ja skrev att ja ska frysa ner dom? så du kommer få smaka eemukkeeet :Dhahaha. Puss på dej zäxii

2010-03-09 @ 19:32:01
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0