35 min kvar till det är en etta efter 2an..

.. det vill säga om 35 min fyller jag 21 år :D morgondagen är fullspäckad :D Den består av:

- sola och gå hem och duscha.
-
Träffa mami och testa klänningen hon sytt upp åt mej :) alltså gjort den kortare hehe :P
- Alma kmr hem till mej, lämnar högtalarna, basen och usb minne me massa musik:D tack ljubavi<3
- Gå på stan? köpa strumpbyxor m.m.
- Äta våfflor med familjen, om jag hinner... :/
- Locka håret och fixa mej :D
- Sen ner till stan igen och käka på brasseriet med tjejjerna <3
- Dra hem till mej, fixa iordning oss. fixa iordning bålen m.m.
- Resten av folket + killarna kommer :D
- Sen blir det partyypartyyy :D
- Runt 11 tiden dra till X&Y , Hoppas verkligen det är bra musik ! Men det blir som man gör det till :D   Jag kommer iaf ha underbart kul :D för det är ju sällskapet som gör det roliga hihi :)

och nuu är det 30 min kvar av Anels födelsedag. Har vart hemma hos family Begzic idag och firat med massa god mat och tårta :D GRATTIS IGEN ANEL :D


Jag för 1 år sen :)


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0