dagen är kommen!

om 5 timmar och 20 minuter lämnar jag detta avlånga land! och beger mej till södra europa, närmare bestämt montenegro som många redan vet.. Kommer sakna alla mina underbara vänner!! men det är ju inte länge jag är borta... den 16e kommer jag tillbaka :) Jag har packat färdigt allt nu, typ. Jag packar alltid i sista minuten haha. Hjälpte mkt när min sötnos sara var här igår och hjälpte mej att packa och städa :) Vi var btw på nelly vip kväll igår på åhaga.. jag hittade ett par sheetsnygga gladiatorsandaler för 90 spänn, här ser ni en liten bild på dom ;) Clary 2 SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Sandaler jag köpte på Nelly igår..

Iallafall... ni får ha det så jätte bra här i sverige allihopa, och jag hoppas att det inte kommer regna alltför mkt i borås :P Mkt kärlek till er Puss Puss // Heidi Emilia Sjöblom


En bild på "Gamla stan" i Ulcinj :) om 2 veckor får ni istället se bilder tagna av mej därifrån!


Kommentarer
Postat av: emsut.



Hoppas du får en trevlig semester!

2010-06-06 @ 15:16:58
URL: http://emsut.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0