allting har ett slut

det är sista dagen på semestern nu :) haha så det är min "semester" som är slut :P dvs ja börjar jobba på äldreboendet imån :) min ledighet sen 5e juni har varit heelt underbar och innehållsrik, ja har inte varit hemma en hel dag.. Jag har :

- Varit i montenegro
- Varit i Belgrad, men bara 2 dgr.
- Opererat mej :P
- Shoppat i stockholm & vart på Twilight fan eventet (såg taylor och kristen live ;))
- Varit hos min kusin i Blekinge där vi bla gick på en av sveriges äldsta marknader :)

Jag ska göra (när jag hinner) ett inlägg om varje grejj förutom operationen såklart.. så ska ja sätta upp bilder också. men idag vet jag inte om jag hinner, för ska åka till almenäs snart med omers familj och sen ska jag hem till Hultafors för alla släktingar kommer dit och vi ska fira katjas 20 års dag lite i efterskott :)

Ha en bra dag puss puss 


Kommentarer
Postat av: emsut.



ni är galna när det gäller marknad. att ni orkade :P

2010-06-27 @ 17:28:03
URL: http://emsut.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0