100603

Kolla på datumet?? det är juni redan :O kan inte fatta det ...känns som nyss då jag fyllde år, som sara och sandra fyllde år (i april) och nu är det plötsligt juni :P om 2 dagar åker jaaaag !! började packa lite igår kväll..men måste åka ner till knalle och stan för att fixa lite grejjer...försöker väcka min kära vän sara men hon sover som en stock :P har lite paniic för allt man ska hinna med haha, men det ska nog gå så bra så :) Vill ju hinna träffa mina sötnosar en gång till också innan jag åker! Ne nu funderar jag på att bara åka hem till sara och väcka henne nu faktist! hahaha. eller inte än, gör nog mej en kopp kaffe och njuter av en dag utan plugg innan jag börjar stressa för dagen :) fast det här är rolig stress! haha :D

Have a nice sunny day . Puss Puss // Hejdilainen


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0