tänk att vampyrer och sånt kan vara spännande

Twilight Fan Event!

Det har blivit lite mkt twilight på sistonde :) haha. Den 21 juni var jag och mina systrar på Twilight fan eventet i Stockholm. Det var riktigt nice! men ganska hysteriskt haha när ca 9000 fans skrek som idijuuter när taylor lautner och kristen stewart kom in. och det var ju ingen lyckad intervju precis haha för dom hörde knappt varandra för folk skrek så mycket :P Men kvällen bestod inte bara av en halvtimmas intervju med "Jacob" och "Bella", utan en komiker underhöll oss också och artister sjöng låtar ur twilight sagan, b.la. Eric Saade var där :) (Hade tjatte tyckt om! ja försökte ta bra bild till henne faktist, men gick inte så bra :P). Här är lite halvbra bilder från twilight eventet:


Killar utklädda till vampyrer dela ut special metro innehållande bla en twilight plansch :P



Hanna på röda mattan hehe



Fett mkt skrikande tjejjer på hovet den kvällen


Tay & Kristen sätter sig tillrätta..fatta att vi va långt ifrån :( för det här var det närmsta ja kunde zoma tyvärr..


Ja va tvungen och ta kort på den feta bildskärmen...

så heeet <3


Eric Saade sjunger..tyvärr var det min bästa bild på han, sorry tjatte :P haha


Vii <3


Twilight Movie Night - 29 juni i Bergakungen!
Den här kvällen var så bra och lätt värt pengarna! Såhär såg kvällens program ut:

18:10
Twilight
20:20 paus, där SF bjöd på Pastasallad & dricka
21:25 New Moon
23:25 paus
23:45 tävlingar i salongen
00:00 ECLIPSE !
02:10 slut..

Eclipse var skit bra och jag skulle lätt kunna se den igen på bio haha. Min syster Hanna har redan bokat nya biljetter och ska se den på bio på tisdag med Jenny haha. Men jag rekomenderar den till alla tjejjer som tycker om lite spänning och romantik och som inte är värsta filmkritiker :P





Kommentarer
Postat av: N

Vilka fina bilder hunny :( hoppas ni hade fett kuul :D

Nee vi åkr me nåt annat flygbolag haha vi kpte faktiskt en vodka som hette vodkalainen haha så finskt d går o bli :P looooove <3

2010-07-03 @ 03:40:16
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: N

Oj, skulle va en ":)" inte en ":(" aah du fattar:p

2010-07-03 @ 03:40:54
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0