Nanne, moccha frapino & Brännarn !

Godmorgon :) Idag är en riktigt slapp dag & har inte så mycket och göra eftersom alla närmsta vänner och familj är bortresta eller upptagna haha & min pojkvän är i uddevalla :P fast det är soft, jag ska titta på en bra film snart :D sen ikväll ska jag hem till Sandra W, hon ska ha typ grill & pool party, ska bli nice :) bara det inte blir för kallt.. solen strålar inte ute nu precis :P

TORSDAGEN var en skit bra dag :D jobbade först till 13:30 på distans. sen åkte jag hem, sov powernap & drack kaffe sen åkte jag hem till Maral :) efter ett tag kom Emelie dit & vi käka och så. sen åkte vi till staan:) gormit & pinky kom och hämta oss, very nice :) så var med dom lite sen träffa jag omers föräldrar. så jag & Em stod & kolla på Nanne Grönwall med dom haha. Nanne va grym på scen faktist, och man kände igen många låtar & kunde sjunga med :P sen drog vi till Espresso House där Maral & Jessica vänta på oss :) Farsane & Sima jobba nämligen, df fikade vi där (:  Jag fika som maral, moccha frapino & kladdkaka mums :) vi hade skit kul som vanligt :D hahaha men man märkte att ALLA jobbade inom vården! gormit, pinky, maral, emelie, jessica & jag haha . så vi prata en del jobb grejjer :P men inte om vårdtagare of course :)

Yesterday was friday & då jobbade jag på H&M från bara 7-12 , love it :) satt bredvid matilda, vi tjöta mkt haha så timmarna bara rann iväg :) sen åkte jag hem, fixade några timmar med mitt lås som cepa sej , eller ja..det var jessicas farfar som fixa. han är SÅ snäll. borde köpa nån chokladask eller nåt till han för besväret :) senare så fixa jag mej & drog till Lilla bränneriet :) där katja, misbah & sara redan satt & drack varsin cider :) sen kom boysen efter ett tag. senare drog bara jag, katja & misbah till Vinci & satt där & tjöta. vi ville komma ifrån killarna ett tag haha, för en av dom var väldigt pain in the ass & pratglad.. alltså han jobbade inte på h&m som tur är :P utan var med oss bara. sen träffa vi dom andra igen & drog till Tonic var där ett tag. men till slut drog jag, katja, misbah, murat & abraham till Harrys..för vi ville Dansaa ;) Kvällen sluta med att Abraham bjöd alla på cheesburgare & sen tog Katja & jag bussen till min lilla etta på sjöbo :) en väldigt bra kväll var det sammanfattningsvis. men stackars katja sov bara 2 timmar & sen var hon tvungen & dra till distans & jobba ett 13 timmars arbets pass :(

Nu skrev jag för mkt igen så folk hinner bli uttråkade innan de ens läst hälften, ajja jag skriver av mig bara :) haha. Have a nice day Puss Puss ♥♥



Här är en bild när ja var ute med H&M folket i maj :)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0