en vgd :)

Godkväll gott folk :) Idag har vart en vgd , ja menar inte varsågod nu utan very good day ;D Jag tog mej en liten sovmorgon och vakna kl 9 trots att jag satt alarm vid 7 :P det är konstigt när man är ledig kommer man aldrig upp då man egentligen vill :P 5 min senare när ja ftf ligger i sängen så messar maral o frågar om d blir nån promenad. ja ba aa jag vill :) vi hade bestämt kvällen innan att vi skulle promenera nämligen :P så ja gick upp, skynda mej att hitta nåra bra "träningskläder" och tog på mej gympaskorna.. sen jogga ja ner till alideberg :) och sen tog vi en mysig promenad genom en skogsstig typ, förbi elefanterna i borås djurpark, förbi den nya björnparken :P och sen till kyppesjön :D ja passade på att plocka en väldig fin bukett med blommor också som står här bredvid datan på köksbordet just nu hihi :) och sen efter våran mysiga promenad försökte jag gå snabbt upp för den långa backen till sjöbo, gick varm och svettig med blombukett i ena handen in till netto och köpte ett mjölkpaket. Började nämligen få ont i huvet av att inte ha druckit kaffe än under dagen, Not good :( Iaf sen duscha ja o sånt.. och åkte till jobbet, började kl 13 :) jobbade med mervi , väääry nice :D tkr verkligen om att jobba med henne faktist :) sen slutade jag 21.15 och omer kom och hämta mej från jobbet, körde mej till stan och gav mej pengar, för skulle fika med nattie i stan.. och min syrra har mitt bankkort :P men sen messar natti att hon är hos zumra så vi åkte och hämta henne från zumra och sen körde omer oss till stan :) vi satte oss på viskan och fika och tjöta :) lr aa det var mest natti som tjöta haha bara för hon kom hem från Aiya napa igår.. och hade VÄLDIGT mkt och berätta, det var very niice :) kändes nästan som ja vart där med dom nu haha. ja och sen tog ja 22:55 bussen hem :) och nu sitter jag här, ser disken som står och väntar.. men nej, orkar inte ta det ikväll.. jag tar det imån :) jobbar kväll imån igen. fast halv 11 har jag återbesök efter operationen på ögonmottagningen på sjukhuset. shit dom kmr verkligen klaga att ja inte tränat mitt öga tillräckligt, inte bra. menmen.. och imån kväll ska jag träffa tjejjerna.. Maral, Jessika, Farsane och gormit och suzanna också , i think :P vi ska först va hos maralla och sen ska vi ut på xoy, ska bli skiit kul :D:D det är alltid roligt och festa med dom :) har saknat det! jaja, nu ska ja väcka min pojkvän som sover i soffan.. så att han kan flytta över i sängen och sova där istället haha :P GODNATT och hoppas jag inte tråkade ut er haha. Pusuujaaa <3


En gammal bild på mej & nati, från aug-07. Me LIKE ♥

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0