2 födelsedagar och 1 födelse! <3

Min kusin Maria har fått en flicka hihi är så glaaad! Nu har lilla Ozzy fått en syster och vi har fått en till gulleplutt i släkten :D:D längtar tills jag får se henne :):) GRATTIS kimmo och maria. önskar er all lycka med bebisen och grattis till alla som blev något i släkten moster, faster, farmor, mormor, morfar, kusin m.m. :D

Idag fyller också 2 av mina närmsta vänner år !!


Grattiis ljubavi :) Hoppas du haft en bra födelsedag trots stress inför resan och allt. så synd att ja inte hann träffa dej idag :( men jag önskar deej en underbar resa och så ses vi snart!:D tiden kmr gå fort och vi får fira dej när du kmr hem :) Loove youu ♥ (I knoow ja har snott kortet från andreas fb, men kvinna du är ju aldrig med på kort.. så enskilda kort på dej är verkligen sällsynta :P )


Grattiis Michelle ♥♥ Nu är du äntligen 18 :D jag har känt dej i 15 år, ungefär? och jag hoppas jag får ha dej som vän livet ut! :) Det var verkligen roligt och få vara med och fira dej idag! Jag hoppas du hade en bra födelsedag och att du får ett underbart år som 18åring :) Mkt kärlek till dej michymel ♥


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0