there will be a day

Är lite förvirrad just nu .. vet inte om kärleken övervinner allt . men en sak är jag säker på, Gud finns alltid med mej . På senaste tiden har jag även blivit mer säker på min tro och fått bättre relation med honom :) Jag vet att jag inte behöver vara rädd för något , för Gud kommer fixa allt på bästa sätt.. måste bara lita på honom . Omer var så söt idag..han bara "sanningen är den att du inte kan leva utan mej, för att vi älskar varandra så mycket.." Som omers mami sa igår: "om man älskar varandra mycket kan man bygga slott" haha hon sa att svenskarna säger så :P har aldrig hört det tidigare men det var fint iaf :)

Igår fyllde omers mami år :) så vi var hemma hos dom.. men först då jag kom var omer inte ens hemma, för han var hemma hos mej och kolla på ANGEL . hahaha han har blivit beroende av det nu  (det är en serie han lånat från min kusse). Ankusa hade 2 arbetskamrater hemma hos dej just då, dom hade kommit och överraskat henne. så eftersom hon var upptagen bad hon mej skala potatis höhö. Sen noppra jag hennes ögonbryn efter dom gått, och sminka henne :) SEN kom omer haha. och sen när alisas kille Alexander kom så käka vi mat och efter det kolla vi på en video från ett jugoslaviskt bröllop i Adems hemstad Bar i montenegro . Anka och jag firade med vin blandat med cocacola också haha. Jag tog hälften av glaset vin och hälften cocacola,annars smakar det blä haha. och vi skratta såå mkt , speciellt Anka när jag sa grejjer . t.ex. så sa adem nåt till mej på albanska och det första ja kom att tänka på var majmun. och hon skratta såå mkt så hon inte kunde andas ett tag. var nästan läskigt :/ men hon sa att hon inte skrattat så mkt på länge, ja gjorde henne glad iaf :D (pga dumma kommentarer som ja alltid säger haha).

Den här världen är hemsk..och den kommer bara bli värre. men det som ger mej hopp är att det här är inte slutet på allt. det kommer finnas en plats där det inte finns någon sorg, inga tårar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) <3

2010-02-10 @ 17:03:33
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/
Postat av: mamma

2010-02-16 @ 22:58:47
Postat av: mamma

Så fint du skriver Heidi Puss och kram mamma!

2010-02-16 @ 23:02:34

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0