plugggaar :D

jag är så stolt över mej själv. sitter och pluggar på en lördag kväll haha :D sitter och dricker kaffe samtidigt och tjötar me sara på chatten på facebook . vi e så trööttaaa haha så det e inte precis normala samtal vi har haha :D fast det är dom här samtalen som är bääst :D ÄLSKAR DEJ SÖTNOS! :D:D<3

Kollade på melodifestivalen innan me beebo :D ja hade städat fint, lagt fram godsaker tills han kom och tänt ljus. och inte nog med det! Jag hade köpt såna fina rosor i kruka med ett kort i! jag är SÅ romantisk :D höhö. och ändå var det här en heelt vanlig lördag kväll thihi :) maral, jessy och emelie fråga om ja ville följa me ut ikväll, men nooo inte i det här fula vädret ! snacka om snöoväder alltså! :O sen plus att ja kände för en hemma kväll med melodifestival och plugg! :D Btw så trodde omer och jag att darin och timotej skulle komma till final, and so they did . vi är så duktiga ;D ne nuu måste ja plugga.. sen har säkert sara bombat mej på chatten vid det här laget! hahaha .

PUSS PUSS <3

hääär kommer äntligen bilder när vi sticker för första gången :D:D


Jag sticker i maral !


Maral sticker i mej :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah läste först att du skrev " fina trosor me kort i " eller nåt sånt hahaha ops.. aa vi va lite flummiga igår jag fyfaan:P hahah maral ser livrädd ut heidi! hahahah va gjorde du mot henne! nemen ni ser jätteduktiga ut:D ni kanske får sticka mig när jag e sjuk:D pusspuss Soso

2010-02-21 @ 21:03:11
Postat av: svar till sara !

hahaha du är sjuk! ofta ja skulle skriva det på bloggen då haha ;) inte för att ja ens skulle ge nåt sånt LOL. hahaha aa hon va säkert lite rädd, lr nervös iaf :P tack så mkt :D det gör vi nog mer än gärna :) haha. btw, tack för att du kommenterar, fortsätt så i framtiden också! haha. Pusss<3

2010-02-23 @ 21:23:32
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0