myspys

Godkväll :) Idag har jag jobbat på dagis . det var skit länge sen jag var på den avdelningen 1-3 år. så det var jätte kul :) fast det va bara ett barn som var kvar där sen sist ja jobba där haha. alla andra barn var nya , men det var bara till att lära sej typ 15 nya namn :) ja tror ja kan nästan alla nu :P och dom e så söta! det var bara några få som kunde säga några ord.. resten kunde knappt prata :) hihi . men trött var man verkligen efteråt ! haha. ska jobba där imån me :) från 8-15.30 , så det blir en ganska lång dag :) egentligen hinner ja inte ens det.. har skiiiit mkt i skolan..menmen haha .

Igår pluggade ja först me min sötnos maral :) vi skrev på grupparbetet, gjorde förresten färdigt resten idag, kändes så himla gött :D sen efter 4 träffade ja sara och sandra :) det var jätte roligt :D vi gick och sola. fast rören där måste va gamla lr nåt, för det blev typ inte skillnad på nån haha. sen gick sandra hem för hon va trött stackarn. så jag och sara gick till espresso house och efter en stund kom Älmiish :) Sara och ja tog vårat favorit fika där, Chailatte och grov scones med boysenbärsmarmelad och cream cheese :D så gott!! det var faktist farzane som tipsa oss om det för läänge sen, då ja inte ens kände henne haha :) sen åkte jag hem till sara och hennes mami KLIPPTE OCH FÄRGA MEJ :D mitt hår ser ganska mkt bättre ut nu haha. usch mååste verkligen ta hand om mitt hår, så ja slipper skämmas nästa gång hon ska fixa mitt hår, och för min egen skull också såklart haha.

Ne nu har ja pluggat ett tag, så nu ska jag duscha och sen sova. är såå trött ! puss puss på era nosar <3

Kommentarer
Postat av: Renetilde

Very nice site. Will sure visit again.

2012-01-31 @ 13:26:05
URL: http://renetilde.blog13.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0