Girls just wanna have fun !





Det här va alla mina snyggingar inkl.jag som ska ut ikväll :D först ville ja inte ens ut, men nu är jag riktigt taggad ! vi ska bara ut och dansa och ha skiiiit kuuul :D men först ska jag jobba på hm, från 5-8 :) sen ska ja möta sara och sen ska vi gå till Emelie :D btw, Älskar eeer :D är så glad att jag har så fina vänner :) Puss puss på er <3 älskar alma och sandra också såklart :) fast ni inte är med på bild! hihi. och massa mer mskor :D så bara ni inte tror jag glömt bort er hahaha. det här va bara dom som skulle ut ikväll helt enkelt :D uschamej va ja babblar mkt! hahaha . Bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Maral

Haha så roligt, alla är festklädda på bilderna och min är från dubai:D

2010-02-28 @ 23:13:22
Postat av: 2 maral

haha men ja tkr om den bilden på dej :D sara och ja är inte festklädda :)

2010-03-01 @ 09:58:40
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0