Sleepover at Begzics Place ;)


Familjen Begzics Julgran och några av presenterna som vi ska dela ut imån på nyårsaftons morgon, då Mr A har anlänt ;)


Shululuu! Dagen har vart stressig men ändå nice ;) Har lagat mat hela dan med "svärmor" & Alisa :) sen på eftermiddagen åkte jag, omer & alisa en timma till knalle & köpte lite grejer. Sen plötsligt blev Alisa sugen på glass så vi åkte till Donkan & käka glass, NÄHÄ?! ;D Sen åkte vi till min lgh & jag packa ihop alla mina grejer & nyårspresenter m.m. Efter deet åkte vi till Ica maxi & köpte presenter till Tyson bland annat haha. Whatever, så jobbigt och skriva sen hela tiden haha: "sen gjorde vi det och sen gjorde vi si och så" haha. nu är jag övertrött. Har precis lockat min hårförlängning i hundra11 år i Alisas rum & samtidigt har vi haft lite Girltalk.. ;D Nu pratar Alisa med Mr A i telefon så ska nog dra mej från hennes rum haha & gå till omers rum & sova. Blir tidig morgon imån med ännu mer matlagning & fixning inför nyårsfesten :D vi ska tydligen va 30 pers imån här haha vet inte hur vi ska få plats men ruuuligt blir det iaf :D:D Alisa och jag uppdaterar säkert imån under dagen med för dom som är intresserade att läsa ;) goodniight !

Här kommer några mobbade bilder från Donkan haha ;)

 
Min älskling och min andra älskling ! ;)



Kommentarer
Postat av: sara

låter mysigt! synd vi inte ses mer heidi! du får läsa desto mer på min nya blogg!!! OMGG jag skaffade visst en xD. GOTT NYTTÅR!! :) <3

2010-12-31 @ 01:23:54
URL: http://sarapihl.wordpress.com
Postat av: katja

åh vad mysigt det ser ut med granen! blir spännande att se om vi får plats allihopa hemma hos dem ja....men men vill man så kan man!

2010-12-31 @ 02:56:53
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0