lovely friday!

shululu! i torsdags natt fick jag ryck och beställde biljetter hem till borås haha. för ja var ledig hela dan igår och börjar inte "jobba" förrän nu ikväll. så jag åkte till Borås igår 05.30 och var framme 08.00 :) så omer kom och hämta mej, sen åkte vi snabbt till hans familj. lämna lille Tyson och prata me hans föräldrar lite :) sen åkte vi hem till mej i sjöbo, mami kom också och så julstäda vi, dvs: städa noggrant (damma allt och skura golven, skaka min rya matta m.m.) sen satte vi upp julgardiner, bytte till mina juldukar och julkuddar :D och satte fram lite julpynt och adventsljusstakar och omer klädde granen! så det blev riktigt mysigt! men ja hann inte njuta så länge av det för några timmar senare åkte vi till Knalle och leta julklappar, jag,omer och sara :) och så fika vi julmust och lussekatter mysigtmysigt! :D vid 17-tiden körde vi hem Sara och sen åkte vi hem till omers familj och åt mat :) så var vi några timmar där..omers mamma och pappa sa en del fina saker hur de tänkte angående om vi skulle gifta oss och grejjer. ska inte gå närmare in på det nu, men säger bara att jag har världens bästa "svärföräldrar"!  vid 21-tiden körde omer mej hem till min familj i Hultafors. och omer va där en tmma också och kolla harry potter med mej,katja,hanna och shiva :D och vi åt lite gott, tomatpaj, rulltårta, glass m.m. sen åkte han till jobbet :( I morse var katja så gullig att hon satt fram frukost till oss :) HON ÄR UNDERBAR MIN KÄRA SYSTER :) sen körde papi mej till tåget som åkte 10.07 från Borås centralstation.fick gratis kaffe & "pepparkaksdammsugare", Gratis är alltid gott! :D sen tog ja bussen från alvesta till ljungby, och nu har ja precis kommit hem till vårat kära hotellrum i Ljungby :) börjar praktiken om ca 50 min.. Grattis ni som orkade läsa vad ja gjorde igår i detalj haha:D

Ha det så fint allihopa! Puss Puss ♥




Jag och min sötnos firar andra advent i förskott :D




Jag och våran älskade Tyson :D


Mina 2 män! ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: katja

jag läste igenom allt faktiskt! det var kul & ha dig hemma för en kväll iallafall <3

2010-12-05 @ 12:43:59
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0