Last night in Ljungby 2010


GODKVÄLL! Sitter och dricker julmust och käkar lussebulle och Ballerina med smak av Pepparkaka. smakar som riktig pepparkaka fast med choklad i mitten typ haha. u should try it ;) jag sitter och latar mej och njuuuuter av att det är sista kvällen i Ljungby på det här året. och pratar med min söta sara och lillasyster hanna på fb chatten. Livet är för underbart! haha. jag passar på att bjuda på en bild av mej från igår ;D

vill bara säga en sak till...

SARA YOUNES, du är en uunderbar vän. du är snäll och kärleksfull och ja skulle aldrig för nåt i världen vilja förlora dig. älskar dig mkt min vackra arab! do never forget that! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(...<3<3<3 Du e den enda jag kan kalla perfekt<3 älskar dig för mkt.

2010-12-21 @ 00:44:58
Postat av: svar:

vadå perfekt haha. ingen är perfekt! <3<3

2010-12-21 @ 20:07:03
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0