Im on my way, in the right direction !

Shululuu nu är ja på väg till Boråås :D Tåget var en halvtimma försenat..men det är inget emot andra tåg som verkade va typ 2 timmar försenade usch det är nackdelen med kalla vintrar :P IKVÄLL ska jag mysa med min älskling, han ska hämta mej och sen ska vi laga god mat och lite sånt :) och IMORGON blir det julshopping med tjejerna :D sen imån kväll är det lilljul med släkten :D får träffa min kära kusin Emma innan hon åker tillbaka till Karlskrona, ska bli riktigt roligt :) ne nu ska jag gå och köpa mej lite kaffe eller varmchoklad får se va ja har lust till när ja är framme i kiosken haha och sen köpa nåt gott till :)  Längtar tills jag får träffa min pojkvän, mina underbara tjejer, släkt o familj imån :D har saknat allihopa! fast det bara gått lite mer än en vecka sist haha. byee sötnosar!

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0