hejdå jobb, välkommen plugg!

Goddag :) Sitter här & dricker kaffe & funderar på att kanske börja plugga snart? Jobbar idag från 14.00-21.15, det är min sista arbetsdag för i sommar :) & det blir nog sista gången jag sommarvikar som vårdbiträde på Distansgatan 7. för nästa sommar kommer jag troligtvis arbeta som usk på sjukhuset eller som ssk-student på Distansgatan 7 :) får se hur det blir. Sen ikväll är det sista torsdagskvällen, dock inte så bra band som spelar idag..något dansband :/ men jag ska träffa min älskling efter jobbet :) vi går nog runt lite först & sen ska vi sätta oss på lilla krogen :) det blir mysigt. dricka lite gott & beställa in en snacks korg eller nåt. har varit på lilla krogen en gång innan i sommar & det var jätte mysigt där för dom har såna värmegrejjer där i tälttaket för det är utomhus så slipper man frysa på kvällen :)

Igår på dagen var jag med kära mami i Knalle & hjälpte henne köpa lite snygga kläder ;) jag plocka på henne massa grejjer när hon stod i provrummet haha. det var skit kul :) så slutade med att hon köpte en snygg svart oversize topp, en jeans jacka & ett par skiitsnygga jeanslegins med dragkedja där nere :D hon behöver ju inte ha tantiga kläder när hon bara är strax över 40 :) hon är ju i sina bästa år nu :) sen körde hon mej till jobbet & efter jobbet messade jag sara att jag satt på bussen . så hon sa till mej att komma hem till henne & käka för alma också skulle komma :) så jag hoppade av bussen i knalle & käka med hennes familj. men det var lite pinsamt för jag hade helt glömt av att det var första dagen på ramadan & så kom jag där & störde :/ menmen. efter en stund kom alma & så satt vi med henne när hon också åt lite. sen förflytta vi oss till vardagsrummet & kolla på tv :) sen efter ett tag gjorde saras mami jätte god fruktsallad & det blev lite som en tjejkväll när vi satt där & tjöta & skratta åt allt möjligt haha var jätte mysigt :):) jaja, ingen orkar väl läsa detta nu haha. men ha det så bra allihopa Puss Puss .


Jag & min älskling i montenegro i somras :)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0