Sävsjövik & Nadja ;

Helgen har bestått av övernattning med tonåringarna från min kyrka. det var skit mysigt, vi sjöng, diskutera om djupa saker, "lekte" haha, fika massa och skratta myycket :) sen på lördag hade vi inspirationsdag på Sävjövik, med Hestra Café kyrkas medlemmar. fast var inte med hela dagen tyvärr..för hade fått besök från sthlm av Nadja och Robin Björn :) så vi åkte hem lite tidigare, var hos min familj och pratade flera timmar med deras mami m.m. :) sen på kvällen åkte jag, katja & nadja till borås. åkte till maxi och köpte massa goodsaker. så frossa vi med bullar, chips, blåbärspaj, glass, läsk & kakor. och vi tog igen allt som vi missat av varandras liv sen sist vi sågs, det var mysigt. och idag var vi typ 2 timmar i knalleland sen åkte nadja hem med resten av familjen :) och jag har då varit såå trött idag efter helgen, så sov från kl 14.10 till 18.30 ungefär haha. uschamej :P ska diska nu, sen duscha..för ska troligvis träffa min kära vän sara :) Hoppas ni också haft en bra helg allihop! puss puss

 


Middag i Hultafors med fam. Sjöblom & fam. Björn :)

 
Nadja, Jag & Katja ♥

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0