mitt humör i ett nötskal.

Idag har jag bara varit hemma och pluggat såklart, men plugget har varit så tungt och jag har tyckt synd om mej själv för att det inte finns någon mat hemma och för att jag inte haft tid för att köpa mat, för känner att jag måste plugga var lediga stund :( omer har jobbat hela helgen och slutade kl 7 i morse och vaknade precis (han sov hos mig). jag sa till han "åk hem och ät för här finns ingen mat". han ba "ska jag gå och köpa mat?". jag: "aa jag har faktist väntat att du ska vakna så att du ska köpa något att äta" han: "Va? har du väntat att jag ska vakna för att jag ska köpa mat?". Sen började jag gråta haha av någon sjuk anledning..alltså tror jag varit så stressad inför allt så det bara släppte. sen omer försökte trösta mig och i nästa stund skratta jag och sen grät jag igen haha.

Såhär sa omer till mig nyss:
"Ena stunden skrattar du, ena stunden gråter du, ena stunden är du kärleksfull och ena stunden vill du slänga ner mej från balkongon".

haha min älskling är så söt som förstår mig iaf, och nu har han lyckats göra mig glad! :) genom att trösta mig och nu åkte han för att handla mat och köpa nåt gott att äta ikväll. och nu ska jag dricka min andra kopp kaffe för idag (det var väl bra mami att det inte var mer än det? haha) älskar dig Omer Begzic, du är underbar ♥


Btw, jag har färgat håret brunt ;)

Kommentarer
Postat av: N

hehe va tvungen gumman :P annars hade la folk undrat haha :P jo men ja har hittat boende nu babe :D jag åker på lördag hehe.. Pusssa<3

2010-08-31 @ 20:34:15
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: N

HAHA ne asså har fått så många nya läsare du vet dom kanske inte fatta att ja va den mörkåriga:P hahaha ja e skum yo se :P mwaah

2010-08-31 @ 20:45:14
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Albulena

Tackar! ^^



Inget professionellt, har fixat vissa av bilderna på picnik.com och sen hur de ska sitta o så har jag fixat på paint.

2010-08-31 @ 21:30:51
URL: http://aalbuuleenaa.blogg.se/
Postat av: anna

jo, du har rätt .. men du måste se den :D lipade sönder haha.



guuuud va fin du är gumman!!! håret blev skitbra<3

2010-08-31 @ 21:35:26
URL: http://hhheartless.blogg.se/
Postat av: jamie

Gjort den i photoshop! Hur lätt som helst! :)



Tack så mkt, måste klippa mig snart, det börjar bli föööör långt ;)



xxx

2010-08-31 @ 22:46:01
URL: http://aboutjamie.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0