Knight and Day



I söndags kväll överraskade min älskling mej med bio och rosor efter ja slutade jobbet :) sen hade han köpt massa godsaker när han kom & hämta mej utanför jobbet, cola, redbull, godis, pringles .. aa det var det haha :) Blev jätte glad iaf eftersom jag inte förväntade mej nånting fast det var våran månadsdag. I söndags hade vi iaf varit tillsammans i 3 år och 7 månader :) det är ganska lång tid det haha.

vi kolla iaf på Knight and Day. Den va jätte bra tkr jag :D Alltså lite töntig, lite överdriven sådär..men det gjorde inte så mkt för man tyckte om den ändå. och man var glad efter bion, då betyder det att filmen varit bra eller hur?:)  Jag ger den iaf 3 stjärnor av 5 för att man blev så glad haha :)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0