Grattis bigsis! ♥



Grattis Carina! Jag hoppas att du får en underbar födelsedag! Jag har alltid kallat dig min storasyster, ända sen jag adoptera dig och henrik till mina storasyskon haha (jag var typ 10 år kanske?, eller yngre ja vet inte..).. och du kommer alltid vara som en storasyster för mig! Mitt bästa minne med dig är när vi var på läger i Polen och du var ledare för den gruppen jag var i och jag längtade hem en del men du fanns där för mig och under samma läger fick jag min första mens och du fanns där för mig när jag var långt ifrån min mamma :P haha. Tyvärr ses vi inte så ofta längre..men det blir nog en ändring på det när jag får körkort så kommer vi och hälsar på dig och din underbara familj lite oftare :) Önskar dig all lycka i världen och hoppas du får många fler år av lycka och kärlek och mer bebisar hihi. Puss och kram ♥♥


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0