goodmornin fellas

Godmorgon :) Idag är jag morgonpigg, lillasyster Hanna väckte mig ca 07:00 idag för att jag ville vara med när hon fixa sej till första dagen på gymnasiet xD haha jag bara kollade på, hjälpte henne tupera håret lite, men det var allt :P så schnygg var hon idag, som vanligt! :) Sen när hon gått åt jag frukost, började plugga lite..och nu har jag precis gjort en sats med chokladmuffins som är i ugnen just nu. Dom är till ikväll, jag ska sova över på ett mysigt ställe i en stuga nära en sjö med tonåringarna från min kyrka, Hestra Café kyrkan :) Im  teenleader där nämligen ;) oops nu ringer mitt alarm för att muffinsen är färdiga vilken minut som helst. Ha det bäst! uppdaterar säkerligen lite senare idag, innan jag åker iväg :) PUSS!


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0