fredagkväll :)

Godkväll.Min första lediga dag efter att jag slutat jobba på äldreboende i sommar har varit fullbokad. H&M ringde efter 11 nån gång & fråga om jag kunde komma & jobba omgående hos dem, för de behövde folk.så det fick jag göra..jobbade där från endast 12.10-15.30,så det var väldigt soft pass, jobbade dessutom med min syster :) Efter det åkte jag hem till Henke & Linda,så fin lägenhet dom har :D vi hade planering inför höstens 100%tonår,det gick väldigt bra faktist & alla känns ganska taggade inför hösten:) sen kom min älskling & hämta mig för jag var sugen på pizza men sen kom jag på att vi kunde käka på subway istället & överraska Sara som jobbade där ikväll.sara gjorde väldigt goda subs till oss faktist :) jag orkade äta en hel uschamej haha.plus att sara bjöd oss på chips & massa kakor :P thank u sweety <3 sen drog omer & jag hem till "oss",& vi kollade på film & sen vid halv 11 åkte han till jobbet. han jobbar natt nu nämligen. så nu de senaste timmarna har jag försökt filura med min blogg,har inte lyckats ändra färg & textsnitt på texten i menyn..gamla inlägg o.s.v. helt omöjligt!så om någon som läser detta här nu vet hur man gör, snälla tell it to me :) nu ska jag sova,godnatt sverige.


Kommentarer
Postat av: Handmade Books

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-06-02 @ 07:49:22
URL: http://handmade-books.blogimagine.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0