23/8-10

Tjenare allihopa. Dagen har hittils varit great :) sov över hos min söta arab sara, sen vaknade vi kl 10 i morse och drog och sola på sunhouse. Sen gick vi runt lite i affärer och så, det var mysigt :) sen kom omer och hämta oss runt kl 1 från stan och vi körde hem sara och sen åkte vi hem till mej och käka pizza som han köpt med sig. usch så onyttigt haha, men gott var det :) sen har jag latat mej lite och städat min lägenhet :) för ska flytta hem till Hultafors några dagar igen, för att intensivplugga :) mami och papi ska hämta mej runt kl 18 härifrån, så ska plugga 2 timmar tills de kmr :) Ha en fortsatt fin dag allihopa . Puss & kram




Jag & Sara på min 21års dag :) Love you habibti ♥

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0