ruuligt

Shululuu :) Helgen har vart nice . Förutom omtenta då som inte var lika rolig.. men det var skönt och ha det gjort och tror faktist att det gick ganska bra, eftersom jag och maral hade pluggat bra innan :) vi har kommit på en bra studieteknik: Promenera samtidigt som man förhör varandra haha :D Igår var jag först hemma hos omers familj, käka mat och drack kaffe och så, det var trevligt :) sen träffa jag tjejjerna, sara, natti, sylvia och alma :) och vi handla på willys och drog hem till mej sen och laga mat, softa, lyssna på musik, ååt massa haha. Det var riktigt mysig kväll faktist :D får vi göra om snart igen :) Idag har jag varit i Knalle med sara.. det var länge sen ja gick i affärer bara för skojs skull :D haha. märkte att jag var ovan att gå flera timmar i affärer för är såå trött nu haha. men det va skit kul iaf :) Köpte btw ett par nya jeans och

Nu ska jag gå och duscha, sen plugga inför ett seminarium som vi har imån som handlar om: vårdandets sociologi och psykologi. hoppas det blir intressant :) Ha det så bra sötnosar puss puss

Justee.. en sak som jag har bestämt mej för nyligen.. jag ska inte köpa busskort på ett tag, ska promenera till skolan och stan varje dag. får se hur länge det håller haha men ska göra mitt bästa iaf :D

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0