skärtorsdag !

Goddagens :) Har inte hunnit skriva här på ett tag. Min födelsedag var underbar! Det var verkligen såå kul ute på xoy också :D tror det var för att man var där med alla sina vänner och att man fyllde år ^^ tack Sara, Sandra W, Alma, Emelie, Maral, Jessika, katja, Hanna siis, Hanna G, sara P, Alisa, Alexander, Essi, eddie, noar, omer, Shiva, nadim, amer, khalil, Sabina och Angelika för att ni kom! :D tror inte jag glömt nån nu.. tyvärr kunde Sandy inte komma :( hade magsjuka stackarn! det var iaf ni alla tillsammans som gjorde att min födelsedag blev super bra. ni är underbara <3

just nu sitter jag på högskolans bibliotek och pluggar, har fett mkt just nu. rättare sagt har panik med allt. har omtentor.. och jag som aldrig behövde göra om prov på gymnasiet :O men nu är det verkligen andra bullar på högskolan. mums bullar, blev hungrig! hahaha. ne men ikväll har Noar vårfest hehe, så kanske ska dit med maral, farzane, jessika och maybe Saralainen :) temat är att tjejjerna inte får ha svart/vitt men att killarna ska ha svart/vitt haha. alltså är det färgglada kläder som gäller... och jag som alltid har svart eller vitt! men städade garderoben igår iallafall. alltså jag menar att jag lättare hittar mina kläder då xD

Ne vad jag babblar, kan bero på att jag är förkyld..känner att mitt allmäntillstånd också påverkats genom trötthet. (Tänka sig att fina sjuksköterskeord kan komma till användning i bloggen! haha.) Nu ska jag fortsätta plugga, hörs säkert om några dagar igen! haha.

GLAD PÅSK ! :)


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0