Kort och gott

Godkväll. Är helt död, har suttit uppe och pluggat nu i 2 timmar, jobbade idag på H&M (inte bra med tanke på mitt plugg!) Iaf så tänkte jag sammanfatta mitt liv de senaste dagarna väldigt kort innan jag ska bege mig till drömmarnas rike.

Min helg har bestått av:
Umgåtts med min familj
Sjungit på Hestra
Tagit årets första dopp + bastat! :D
Suttit på Lilla bränneriet och "kollat" på Barca-Real matchen.
Sovit i hultafors och hos younes.
Fikat med maral, gormit, jessy och sara :)


Nu var jag färdig. Har 4 dagar kvar att plugga till innan min feta omtenta. Buhu livet är ibland inte så roligt. Men det är bara att kämpa på. I CAN DO IT! nästa gång jag uppdaterar här blir det i helgen. Wish me luck. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma!

Du klarar det!Lycka till<3 Kraaam!

2010-04-14 @ 22:26:47
Postat av: Nilsvanja

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-06-17 @ 10:00:04
URL: http://nilsvanja.bloghandler.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0