Shopping :)

Heeej . idag har vart en nice dag , har vart me Emma, en tjej i klassen, & shoppat & fikat i gbg . d va mysigt :) Hon visade gator mej gator som ja aldrig ens gått på haha . Man brukar ju annars bara känna till nordstan & mot brunnsparken o däråt :P ja shoppade iaf en stoor väska som ja förhoppningsvis har träningskläder i , i framtiden hehe, en Friis &company necessär ;så fiiin e den:D & en svart tunika + skärp. ganska bra egentligen för 600 spänn sammanlagt :p. skulle sätta in bilder på dom från min mobiil, men den cepar sej som vanligt ! så datorn hittar inte alls min mobil :(

Just nu e min älskling här :) vi började kolla på filmen män som hatar kvinnor , för ingen av oss har sett den än. men stackarn somna mitt i haha, så ja låter honom sova lite nu, så ska vi fortsätta kolla på den snart :) puss puss


Kommentarer
Postat av: my luong

Saknar dig på föreläsningarna gumman! MEN så blir det när vi inte hamnade i samma grupp.. försök o uppdatera mer här så jag hänger med dig gumman..PUSS!

2009-09-29 @ 20:46:00
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: N

Wiiie hoppas du fortsätter med sån här bra uppdatering gumman:D love<3

2009-09-30 @ 03:07:14
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0