Lördag

Är hemma nu från Jkp :) Vaknade redan kl 8 på morgonen & tog bussen till borås kl 9. Vi stressade till bussen men ändå så han ja njuta av vackra vättern när vi gick/sprang strandpromenaden :) det var inte så fint väder heller haha men det va ändå fint . sen framme i borås köpte ja en kaffe och kanelbulle på pressbyrån haha, under tiden vi vänta på mami . jag har iaf haft en bra morgon :) och gårdagen va riktigt nice !

Idag ska jag sjunga med i en gruppsång på Cafémötet.. Cafékyrkan som ja e me i har nämligen s.k. cafémöte varannan lördag eftermiddag på Hestra i borås . Sen efter det ska vi ha bilrally me ungdomarna . det går ut på att man ska göra sjuka grejer runt i borås, på tid ,och i lag. förra året fick vi uppgift att t.ex. räkna hur många ahlgrensbilar som får plats runt ett bord på mcdonalds . Fatta att folk kolla på oss lr :p kanske inte låter så kul haha men d e riktigt kul !  haha .

Sen senare ikväll kanske jag ska följa me en kompis på hennes kompis födelsedagsfest :) Ne nu ska ja fixa mej & sen måste jag sjunga upp lite . Ha en bra Sabbat :)


Jönköping vid halv 9 tiden i morse :)


Kommentarer
Postat av: isabella

tack så mycket :D:D

2009-10-17 @ 12:53:05
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: Johanna Vuorikoski

nice pic :)

2009-10-31 @ 05:51:41

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0