my weekend !

Det har hänt mkt på sistonde.. och ja har sovit mina första nätter i lägenheten så har inte haft nåt internet xD
i TORSDAGS va jag, alma, sara & almas syrra på Sean the man :D han va såå grym , d va sjuukt kul :D Satt bredvid alma som typ höll på att kissa på sej haha . D va värt 180 spänn iaf :) 90% av publiken bestod av blattar, är ej förvånad . När vi kom dit så var d sån feet köö , va ba nooo :( men såklart palla vi inte ställa oss längst bak i kön lr aa ja hade kunnat haha men neee alma & sara ska diskret gå före haha . Så vi fick bra platser ganska långt fram :D d va kameror där som filma, & sean berätta att de höll på att spela in en ny dvd.. så WHO KNOOWES man kanske får syn på oss lite i filmen höhö ;D Efter att showen va färdig drog vi & käka Kebäääb mums :D I bilen hem var vi såå döda & ja somna & snarka haha. & sen ska alma sjklart klaga att "du snaaarkaaa" . VEM BRYR SEJ haha. men sen sara ba nee men du snarka ba lite i slutet.. ALMA ska alltid overdraasion haha. iaf hade vi skit kul . TACK TJEJJER <3




I fredags handla ja för första gången till min lägenhet hihi , basvaror & sånt. & katja & sara hjälpte mej :D På kvällen träffa ja Omer som ja inte hade vart me på en vecka haha. Vi laga mat, kyckling, ris & cyrry sås. JAG KAN FAKTIST LAGA MAT ;P & vi kolla på film.. men hade hundra11 pauser så ja orka inte ens kolla färdigt den haha. Alma kom däremellan & hälsa på oxå nicenice :D & som vanligt skulle omer driva me alma & alma drev tbax, & ja ba men lääägg aav haha. men dom hade kul :p

I Lördags hade ja först praktik till 3 . Sen drog ja hem, sov lite, fixa mej & vid halv 8 promenera ja till sjöbotorg & mötte en jättesöt klasskompis som ja lärt känna under praktiken, Elise :) & hennes kompis Jessica, som ja oxå råka känna haha :D borås e litet :p Vi drog t deras kompis Kristin som hade förfest .. d va riktigt nice & alla va skit snälla :D vi skratta, spela singstar, drack lite cider, lyssna på musik & tjöta :) Sen va ja tyvärr tvungen & dra hem då dom skulle dra ut .. började nämligen jobba halv 8 på morgonen nästa dag..

såå nu vet ni redan va ja gjorde igår , ja jobba på Distans. d va såå kul & komma tbax :D hade inte jobbat där sen i somras. Men saker & ting hade inte förändrats så mkt sen ja kom dit. dom finska tanterna var lika söta hehe :) Efter jobbet gick jag till pizzeria valentino & köpte 3 pizzor .. dom ba "ska du äta här?" Aaaa ellerhuur ja ska äta 3 pizzor, nu på en gång haha. sen kom mami & hämta mej därifrån & vi åkte hem till Hultafors . Sen fira vi FARS DAG! GRATTIIIIS PAPI :) Ja hade faktist köpt en present till han , 3 pack kalsonger d behöver man alltid haha. Sen lagom till att vi skulle börja fika & käka tårta, så kom våra underbara släktingar på besök :D Kimmo &  maria me sin lilla Ozzy :D & morbror hannu, kerstin & kusin Ida & hennes pöjk valle :D Haha btw dom drev me mej att ja skrivit att ja flyttat till en lägenhet på 37 km. ja va helt bombis på att man förkorta kvadratkilometer med km, men NEJ ja hade råkat skriva KILOMETER & d tyckte dom va as kul haha. man ska tydligen skriva kvm för att det ska bli rätt. Oooppps ja gjorde lite fel där maybe :p

Jaajjaa nu orkar ja inte babbla mer haha, d här va nog längsta inlägget på länge. PLEASE alla ni som orkar läsa hela inlägget - KOMMENTERA ! :D då vet ja vilka som är mina hängivna läsare höhö :D & ja hoppas verkligen att det är nån där ute ! haha . HA EN BRA MÅNDAG EVERYONE :D PUSS & KRAM skumbanan <3


Sara & ja på scenen :p


Kommentarer
Postat av: anna

aah. men det är hans ex, dom var tsm förut.. nu ska han gifta sig med en alban om typ 1,5 månad :( <33 men skitsamma, har fått reda på så mkt nu det senaste så jag orkar inte bry mig längre. jag är så extremt trött på att tänka på honom så jag har bestämt mig för att göra allt allt allt för att få ut honom från mitt huvud nu. han lever en lögn och det är hans förlust .. jag är skitarg på honom och det värsta är att jag vetifan hur jag ska få ut min ilska. jag får ju inte tag på idioten! det är likabra att sluta nu. jag orkar inte med killar & kärlek.. uush man blir bara sårad fan :( <33 ..



JAA! det måste vi verkligen gumman. när kan du och så? <33 Jag kan typ när som helst. Älskar dig bebo (L)

2009-11-09 @ 13:00:29
Postat av: Anonym

haha, alltid trevligt att umgås med er! :)



-

ja, men är vi inte snygga? valle har en LITE för liten tröja på sig, om du inte märkte det, haha :D

puss<3

2009-11-09 @ 17:08:26
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/
Postat av: Heidi

bra inlägg!:) du hittar på mkt roligt du

2009-11-09 @ 18:24:37
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Maral

Jag läser din blogg<3

2009-11-09 @ 22:52:22
Postat av: Srdjan Simic

Men shit... Jag vill också dra och se Shan Atci! Jag kan bara föreställa mig hur kul ni måste ha haft det!

Jag är definitivt avundsjuk!



Nice blogg för övrigt ;)



Kram

2009-11-10 @ 00:44:18
URL: http://srdjansplace.wordpress.com/
Postat av: Alma !

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTAAA SHAAAAAAAAAAAAAAAAAN! :D

2009-11-21 @ 14:58:27

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0